Ο Θεός κοντά σ᾽ έναν άθεο

http://havefaithorthodoxy.wordpress.com

https://paintingleavespoems.wordpress.com

HAVE FAITH – ORTHODOXY

PAINTING LEAVES POEMS

Ὁ Θεός κοντά σ᾽ ἕναν ἄθεο…

Ζοῦσα χωρίς Θεό,
ἀλλά ὁ Θεός ζοῦσε μαζί μου…

Περπατοῦσα χωρίς Θεό,
ἀλλά ὁ Θεός βάδιζε μέσα μου…

Νόμιζα ὅτι ὁ Θεός δέν ἦταν ποτέ δίπλα μου,
ἀλλά Ἐκεῖνος μέ κρατοῦσε στήν ἀγκαλιά Του…

Δέν εἶχα καμμία πνευματική ἀναζήτηση
ἀλλά ἡ ψυχή μου ἐπιθυμοῦσε Τόν Δημιουργό της…

Ἡ ἀγάπη μου ἔφτανε μέχρι τόν ἑαυτό μου…

Ἐνώ ἡ Ἀγάπη τοῦ Θεοῦ ξεκινάει ἀπ᾽τόν
κάθε ἕνα μας ξεχωριστά…

Leave a Reply

